No-lifer

    Datum: 2013-11-09 • Klockan: 21:01:00
 
Brukar kategorisera mig själv som en no-lifer (hur deprimerande på en skala?) men på något sätt lyckas jag ändå inte få ensamtid för mig själv, det är alltid något jag ska göra innan jag känner att dagen är slut och att jag kan få kollapsa i min säng. Idag har jag varit så tankspridd att jag totalt glömt bort att äta vilket har inneburit att jag precis tryckt i mig 1/3 av dagsintaget, 1,5 timme innan lördagsmiddag (dvs enda gången i veckan jag äter med familjen då jag annars sitter ensam, helt svettig och trycker munnen full av kyckling, fab life). Men men! David här ovan. Planer för kvällen? Plugga! Sa ju att jag är en no-lifer... 

   Innan du kommenterar:
   - Jag fotar med en Canon EOS 5D Mark II, du hittar hela min utrustning om du klickar på "kamera" längst upp i menyn.
   - Nej, jag gör inte bloggdesigner men är dock öppen för frågor.
   - Nej, jag vill inte göra något bloglovin- eller länkbyte.
   - Nej, jag vill inte vara med i dagens blogg eller ställa frågor i din frågestund. Tack!



Kommentarer
Mohammedi's | Art, model & designer

fina bilder

Svar: Tack!
Catrine

2013-11-10 @ 02:55:22
URL: http://mohammedis.se/
Nellie

Gud vad fina bilder du tar!

Svar: Tack!!!
Catrine

2013-11-10 @ 17:20:08
URL: http://tummelisa.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback