Lovisa

    Datum: 2013-11-12 • Klockan: 10:06:25
Har precis skrivit ett prov och sitter och väntar på läraren inför ett utvecklingssamtal. Mitt i denna dötid kom jag på att jag har en blogg att sköta. Har inte vanan inne än, nix. Här ovan är Lovisa, snygg right? Men planer för idag då? Träna, om min handled (handledsbrott, spricka, nervfel eller liknande) tillåter det, får väl använda remmar i varenda övning och linda fast mig själv i stängerna. Kanske drar in till stan också och köper något linne att träna i då jag har fler tights än överdelar. MEN nu börjar mitt utvecklingssamtal, tja dååå!

   Innan du kommenterar:
   - Jag fotar med en Canon EOS 5D Mark II, du hittar hela min utrustning om du klickar på "kamera" längst upp i menyn.
   - Nej, jag gör inte bloggdesigner men är dock öppen för frågor.
   - Nej, jag vill inte göra något bloglovin- eller länkbyte.
   - Nej, jag vill inte vara med i dagens blogg eller ställa frågor i din frågestund. Tack!



Kommentarer
louise

alltsåååå så fina bilder!

Svar: tack!!
Catrine

2013-11-12 @ 17:55:43
URL: http://www.louisejorgensen.blogg.se
Lovisa

Åh tack så mycket!

2013-11-14 @ 09:16:30
URL: http://solkvints.blogg.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback