Kelsjuk katt

    Datum: 2013-11-02 • Klockan: 17:44:00
 
Mitt i fotandet av min lillebror och hans soon to be nya profilbild på facebook (vem utnyttjar vem? jag som får fota eller han som får gratis bilder?) kom det fram en katt som inte verkade ha några planer på att lämna oss. Många bilder som togs pryds därav av en suddig kattrumpa i bakgrunden, oerhört passande, indeed. 

   Innan du kommenterar:
   - Jag fotar med en Canon EOS 5D Mark II, du hittar hela min utrustning om du klickar på "kamera" längst upp i menyn.
   - Nej, jag gör inte bloggdesigner men är dock öppen för frågor.
   - Nej, jag vill inte göra något bloglovin- eller länkbyte.
   - Nej, jag vill inte vara med i dagens blogg eller ställa frågor i din frågestund. Tack!



Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback