Det här med religion

    Datum: 2013-11-07 • Klockan: 20:34:00
 
Började tredje året i gymnasiet i tron om att religion inte skulle vara något som ingick i samhällsprogrammet (hej förnekande!) men nähä. Nu sitter man här med bibeln framför sig ändå. Att vara den ende av kompisarna som inte stod i vita lakan framför en kyrka i 15-årsåldern och sjöng psalmer om åsnor och betlehem räckte uppenbarligen inte för att slippa tjafset om Gud. Kalla mig trångsynt men jag tror ärligt talat inte att religion från början inte var något annat än ett maktspel av kyrkan. Meeen ska inte gå närmre in på mina känslor inför religioner och sånt då det säkerligen kan uppröra någon där ute, haha. Ovanför ser ni mig och proffsdansaren Bea!

   Innan du kommenterar:
   - Jag fotar med en Canon EOS 5D Mark II, du hittar hela min utrustning om du klickar på "kamera" längst upp i menyn.
   - Nej, jag gör inte bloggdesigner men är dock öppen för frågor.
   - Nej, jag vill inte göra något bloglovin- eller länkbyte.
   - Nej, jag vill inte vara med i dagens blogg eller ställa frågor i din frågestund. Tack!



Kommentarer
Marinda

Vet inte hur jag ska uttrycka mig så jag inte låter som en orre eller dylikt men du är sjukt vacker!

Svar: Oj! Betyder sjukt mycket att få höra det, tack!
Catrine

2013-11-07 @ 21:48:12
Marinda

Vet inte hur jag ska uttrycka mig så jag inte låter som en orre eller dylikt men du är sjukt vacker!

2013-11-07 @ 21:48:14
Marinda

Vet inte hur jag ska uttrycka mig så jag inte låter som en orre eller dylikt men du är sjukt vacker!

2013-11-07 @ 21:48:14
Marinda

Vet inte hur jag ska uttrycka mig så jag inte låter som en orre eller dylikt men du är sjukt vacker!

2013-11-07 @ 21:48:14
Marinda

Vet inte hur jag ska uttrycka mig så jag inte låter som en orre eller dylikt men du är sjukt vacker!

2013-11-07 @ 21:48:15
louise

HAHAHAHAHAHAHA, alltså<333

2013-11-08 @ 15:43:18
URL: http://www.louisejorgensen.blogg.se
Mohammedi's | Art, model & designer

HEJ!! Jag heter Mohammed mer känd som Mohammedi och driver en av sveriges största konstblogg, och är även modell för några företag. Jag vill jätte gärna bli fotograferad av dig, såg du bor i gbg, det gör jag med!
KONTAKTA MIG: [email protected]

2013-11-10 @ 02:57:13
URL: http://mohammedis.se/
Bea

Åh! Fina bilden på oss ju :D haha vad underbar du är, "proffsdansare" ;-) KRAM!

2013-11-30 @ 18:57:55
URL: http://bearose.webblogg.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback