den turkiska kattungen

    Datum: 2013-11-17 • Klockan: 11:39:52
Från Turkiet. En otroligt mager kattungesatt och mjauade flera mornar och kvällar i rad i vårt hus. Det kändes i hjärtat kan jag säga. Till slut bestämde vi oss för (jag och lillebror) att sno med oss lite kalkonskinka från hotellrestaurangen. Den sjukt skygga katten fick syn på skinkan och förvandlades från asrädd (och dödshungrig) till sjukt tam och hoppade upp i våra knän och spann. Man kan ju inte låta bli att undra vad som hänt med katten nu... ville verkligen ta med den hem.

   Innan du kommenterar:
   - Jag fotar med en Canon EOS 5D Mark II, du hittar hela min utrustning om du klickar på "kamera" längst upp i menyn.
   - Nej, jag gör inte bloggdesigner men är dock öppen för frågor.
   - Nej, jag vill inte göra något bloglovin- eller länkbyte.
   - Nej, jag vill inte vara med i dagens blogg eller ställa frågor i din frågestund. Tack!



Kommentarer
Elin

Åh så söt! Det är alltid jobbigt när man är utomlands i länder där man ser många djur som far illa. Var i Kroatien i somras och såg en liten kattunge som knappt kunde gå försvinna in bakom några sopptunnor och det verkligen skar i hjärtat!

2014-02-22 @ 23:05:51
URL: http://fotogen.blogg.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback