gott nytt år

    Datum: 2013-01-01 • Klockan: 14:41:04
Tittar genom lite bilder från året som gått och blir nästan lite ledsen. Jag älskar ju att fota, jag vill fota men så fort som jag försöker känns det som att allt bara blir skit ändå. Ett nyårslöfte får i alla fall bli att hitta tillbaka till det intresset som är ett av mina största.
 
Annars då? 2012 var väl helt okej. I början av året säger man alltid att det ska bli det bästa året någonsin. På ett sätt blev 2012 det, men ändå inte. På plussidan ligger väl att jag blivit självsäkrare och börjat inse att det är fel att sträva mot att vara en människa man faktiskt inte är, jag har lärt känna människor som kommit att betyda otroligt mycket och jag har haft jävligt många fina stunder. En annan positiv sida av 2012 är att jag fått ett intresse som bara växer sig större och större vilket är träning, kost och hälsa. Jag vet äntligen vad jag vill göra i framtiden. Det negativa med 2012 lämnar vi åt glömskan, gräv ett hål, kasta ner skiten och fyll igen det. Sluta nojja över tid som passerat. 2013 är här. 
 
Gott nytt år på er alla och gör nu 2013 till ett jäkligt grymt år!

   Innan du kommenterar:
   - Jag fotar med en Canon EOS 5D Mark II, du hittar hela min utrustning om du klickar på "kamera" längst upp i menyn.
   - Nej, jag gör inte bloggdesigner men är dock öppen för frågor.
   - Nej, jag vill inte göra något bloglovin- eller länkbyte.
   - Nej, jag vill inte vara med i dagens blogg eller ställa frågor i din frågestund. Tack!



Kommentarer
Louise - Fotografi

är det gordons glövar jag ser???? <333333

Svar: ofc
Catrine

2013-01-02 @ 13:53:58
URL: http://www.louisejorgensen.blogg.se
Flickan som gick barfota

åh, så fina bilder

Svar: Tack!
Catrine

2013-01-02 @ 20:50:55
URL: http://www.sammels.blogg.se
Veronica

fin blogg:))

Svar: tack!
Catrine

2013-01-11 @ 16:56:26
URL: http://veskin.blogg.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback