2012

    Datum: 2013-01-02 • Klockan: 15:53:56
Nej, jag kunde inte hålla mig borta från en årssammanfattning eller nu vad det kallas. Traditioner är till för att hållas (även om jag faktiskt ogillar traditioner...). Gör detta mest för mig själv så ni kan sluta läsa just precis efter denna punkt då ingen egentligen bryr sig, men om ni mot förmodan, precis som jag, har brist på ett så kallat liv så kan ni ju kolla igenom skiten lite i alla fall. 
 
Januari: Händelserik månad, jodå. Lillebror fyllde som vanligt år, fotade ett av mina mest omfattande självporträtt och fikade en del. 
 
Februari: Fotade mycket självporträtt, var på melodifestivalen, åkte på kryssning över till Tyskland och råkade hamna på samma båt som Sofia, firade alla hjärtans dag med mitt hjärtegull ( xD :P), gick långpromenader med mamma och köpte ett jävligt dyrt och otroligt onödigt skal med skyhög frakt (VARFÖR??!?!). 
 
Mars: Fikade, åkte ner till Skåne och förälskade mig i spetsgardiner, hällde karamellfärg på en vän klockan 3 på natten (förlåt för påminnelsen kära du♥), fortsatte med skogspromenaderna, fotade Johanna, fotade en av de roligaste grejerna jag någonsin fotat - eldfestivalen, gick på mormors begravning, bakade tårta till pappa och tog årets hemskaste, kallaste och blåsigaste promenad endast för att handla tacobröd vilket slutade med att vi låg mitt på asfalten och turades om att få värma oss med brödet. 
 
April:Åt frukost på en strand, fotade mig själv, käkade frukt och nutella tillsammans med Evelina och körde en liveblogg, grillade ute för första gången, satt ute i solen och vårfotade lite tillsammans med Linnéa.
 
Maj: Båten gjordes i ordning, fotade körsbärsträd vid järntorget på en rast, drog en sväng till Öland och solade, tog årets första båttur som slutade i ösregn och åska, fotade Linnéas konfirmation, tog en tur till Kungsö, hade årets överlägset grymmaste piknick (LETS DO IT AGAIN SHALL WE??!!!), åkte ner till Skåne och fotade Tess tillsammans med hennes häst.  
 
Juni: Fotade mig själv i duschen ännu en gång och folk började fråga om det var någon form av fetisch, såg Timbuktu och x antal andra artister då jag dissade kameran, fotade mina mest kommenterade självporträtt, åkte ner till Skåne och det blev storm, firade midsommar i regnet och for iväg till Tjörn. I denna månad köpte jag även ett 24-70 men det skrev jag aldrig i bloggen men aja, fett värt. 
 
Juli: Spelade massa poker, såg många solnedgångar, klättrade runt i Nimis, Louise kom på besök, det blev dags för Öland och vi testade på en sorts hinderbana från järnåldern, hade en av sommarens bästa kvällar med dans och random människor, fotade gocart och blev jagad av kor. 
 
Augusti: Öland fortsatte och vi umgicks med småkillar, var på Lotta på Liseberg med Evelina, såg Björnstammen för första gången och det kändes som att jag höll på att sprängas av lycka, åkte till New York och hade det awesome. 
 
September: Såg Björnstammen och ett par andra artister tillsammans med gurlsen, fyllde år och fick förvånande nog presenter inslagna i Hello Kitty-papper, pussade på Selma strax innan hon försvann, fotade lite smått misslyckade men ändå grymma bilder på mig och Johanna tillsammans plus att jag började spendera mer tid i köket och lärde mig laga andra rätter förutom lax. 
 
Oktober: Årets helt klart fruktansvärda skitmånad, trots att det hände en del roliga grejer. Hunden Hasse kom på besök, fotade till Sunday Challenge och sedan en av mina bästa bilder någonsin. SC-bilden hamnade därför i skymundan pga dålig i jämförelse och därför la jag ner SC helt och klarade inte utmaningen (hahaha typiskt mig, aja), vi körde halv åtta hos mig hemma och jag misslyckades brutalt, fick äntligen fota Evelina och gjorde det på en kyrkogård, stod och tjötade på gymnasiemässan, såg Paranormal, var allmänt djup ( :P ok ) och Selma kom tillbaka alldeles mager. 
 
November: Ganska så händelselös månad här också. Fotade i studion, tränade som vanligt, var på Jul på Liseberg och körde filmkväll, hade matfest med Johanna och stackars våra magar som fick stå ut med en mängd olika konstiga blandningar, började även dricka kaffe vilket jag ångrar lite då min mage blir helt fucked up. 
 
December: Åt julbord med familjen, drog en sväng till stockholm tillsammans med SMILE (jag är en dålig bloggare som hela tiden utelämnar viktiga detaljer, jag vet) där vi sa #fuckcancer, gick på svenska hjältar-galan, vandrade genom gamla stan och fikade massa, åkte hem och gick en sväng runt Göteborg tillsammans med Amanda (och amanda får representeras med hjälp av en bild på en hund då jag inte var på topp när det kom till fotohumöret, hehe, men amanda är snygg så ni kan vara lugna) och firade till sist in det nya året med familjen (dock i mjukiskläder hahah mitt liv).
 

   Innan du kommenterar:
   - Jag fotar med en Canon EOS 5D Mark II, du hittar hela min utrustning om du klickar på "kamera" längst upp i menyn.
   - Nej, jag gör inte bloggdesigner men är dock öppen för frågor.
   - Nej, jag vill inte göra något bloglovin- eller länkbyte.
   - Nej, jag vill inte vara med i dagens blogg eller ställa frågor i din frågestund. Tack!



Kommentarer
Louise - Fotografi

dööör så roligt att läsa. omg där kom jag med på en hörna <3333 you haven't forgot gordon i hope? :'(((

Svar: nädå<3
Catrine

2013-01-02 @ 16:29:43
URL: http://www.louisejorgensen.blogg.se
Anonym

Vilket gymnasium går du på?

2013-01-02 @ 16:50:27
alma

ååh så fint och du är så snygg!

Svar: Taaack<3
Catrine

2013-01-02 @ 17:10:12
URL: http://almawiola.blogspot.com
Mimmi

O du måste snart komma tillbaka till sthlm!!! :)

2013-01-02 @ 17:51:45
URL: http://photofoodbym.blogg.se
Mathilda ♥

Vilka fina bilder du har tagit, looove! :D

Svar: Tack :D
Catrine

2013-01-02 @ 19:31:40
URL: http://grahnforever.blogg.se
Elise

Hahaha fuck you !! hade äntligen lyckats förtränga den händelsen.. ;P<3 sjukt kul att läsa om alla våra fina moments vi redan hunnit dela under 2012, hoppas på fler sådanna i år puuuuussss

2013-01-02 @ 23:55:17
URL: http://thefrenchfrie.devote.se
ALMA

sv: HAHHA nej men taaaack <3 jaa det ska bli så grymt roligt!!

2013-01-04 @ 21:49:56
URL: http://almawiola.blogspot.com
Louise - Fotografi

blekfis. blekfis. blekfis. blekfis.

2013-01-04 @ 22:53:37
URL: http://www.louisejorgensen.blogg.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback