instah

    Datum: 2012-05-31 • Klockan: 22:59:34
Senaste från Instagram: 1. Ölands fina sandstrand // 2. En moppetur ner på hamnen // 3. Rapsfält i Skåne // 4. Lekdags med vännerna på bästa, största lekplatsen Plikta i Göteborg // 5. Klippte mig och mitt hår har inte varit så fint som på bilden på flera år, hur lyckas frisörer?!? // 6. Fina Linnéa under en fika på något franskt café // 7. Tess på HÄST // 8. Rebecca & Fiona uppträdde på Liseberg igår vilket var a-w-e-s-o-m-e, är nyförälskad!!

   Innan du kommenterar:
   - Jag fotar med en Canon EOS 5D Mark II, du hittar hela min utrustning om du klickar på "kamera" längst upp i menyn.
   - Nej, jag gör inte bloggdesigner men är dock öppen för frågor.
   - Nej, jag vill inte göra något bloglovin- eller länkbyte.
   - Nej, jag vill inte vara med i dagens blogg eller ställa frågor i din frågestund. Tack!



Kommentarer
Louise - Fotografi

vad du är ball.

2012-06-01 @ 09:00:57
URL: http://louisejorgensen.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback