Göteborg - Kiel

    Datum: 2012-02-17 • Klockan: 18:33:05
HEJ MÄNNISKOR. Ska nu redovisa min tysklandsresa för er, mehehe. Jag åkte dit med min pappa och min lillebror David.
Grymma Sofia åkte med samma båt som jag och med henne blev det till en början lite hytthäng och filmtittande.
Båten anlände till Kiel i Tyskland och det blev en sväng till Hamburg. Där gick vi omkring i evigheternas evigheter i kylan. Men det var najs.
Till slut hittade vi till Hard Rock Café Hamburg, käkade mat och köpte en najsnajsmysmyströja. Bild 2 är tagen av Sofia den store.
Båten åkte tillbaka mot Sverige och jag och Sofia stack upp på däck i stormen. Eller nästanstorm. Helt ofarligt var det inte där uppe på däck men det var... kul. Äventyrligt.
Förutom detta åts det massa mat, massa, massa, massa och det lyssnades på musik. Snackades. Massa springande i korridorer blev det också och ja, sådant där.
 
En bra liten tripp helt enkelt!
Trackback