Vardagslyx

    Datum: 2011-05-31 • Klockan: 20:30:02
Det är svårt att blogga när det inte händer så mycket, det är vi alla överens om eller? Det enda som skiljer den här dagen från alla andra dagar är lunchen idag. Till lunch blev det jordgubbar med Ben & Jerry (Brownie fudge?) på ett berg tillsammans med Johanna. Muuums!

Gick ut en stund för kanske en halvtimme sedan, gick till en äng som var full med gula, ganska fula blommor. Drömsenariot hade ju varit att den ängen var full med olika färgglada blommor och en härlig solnedgång till det, någon som käner sig manad att fixa det till mig?

Godnatt till er alla!

   Innan du kommenterar:
   - Jag fotar med en Canon EOS 5D Mark II, du hittar hela min utrustning om du klickar på "kamera" längst upp i menyn.
   - Nej, jag gör inte bloggdesigner men är dock öppen för frågor.
   - Nej, jag vill inte göra något bloglovin- eller länkbyte.
   - Nej, jag vill inte vara med i dagens blogg eller ställa frågor i din frågestund. Tack!



Kommentarer
Linnea Sjöström Foto & Vardag

Fototävling igång i min blogg just nu. Kanske något för dig? Värt att kolla in! :)



http://linneaasjostrom.blogg.se/2011/june/fototavling-i-sammarbete-med-johanpixels.html#comment



OM du gillar min blogg, följ den GÄRNA via bloglovin :)

2011-06-01 @ 18:06:40
URL: http://linneaasjostrom.blogg.se/
claudia

man tackar :D:D

2011-06-06 @ 17:34:28
URL: http://claudiajohansson.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback