Midsommar

    Datum: 2011-06-24 • Klockan: 22:09:19
Tamron 90/2.8 + Canon 50/1.4 USM
Hejhej! Hoppas att ni haft en fin midsommar! För mig är midsommar inget speciellt, är inte så förtjust i den typiska "midsommarmaten" och jag ogillar musiken som spelas när folk dansar runt midsommarstången. I arild firas midsommar vid poolen(en utomhuspool för arildsbor) där en äng finns, man dansar runt en midsommarstång medans några från arild spelar fiol och dragspel. Jag stod och fotade bredvid, sjuuukt många kameror runt omkring, mest canon(woho!). Efter det åt vi. Är trött, gick upp alldeles för tidigt imorse, vid 10... haha.
AJA. HA EN FORTSATT FIN MIDSOMMARKVÄLL!

   Innan du kommenterar:
   - Jag fotar med en Canon EOS 5D Mark II, du hittar hela min utrustning om du klickar på "kamera" längst upp i menyn.
   - Nej, jag gör inte bloggdesigner men är dock öppen för frågor.
   - Nej, jag vill inte göra något bloglovin- eller länkbyte.
   - Nej, jag vill inte vara med i dagens blogg eller ställa frågor i din frågestund. Tack!



Kommentarer
sandra'nathalie'marie'jérabek (:

tjusiga bilder! :)

2011-06-25 @ 13:44:48
URL: http://nnattaaahh.blogg.se/
lina

fina bilder och fin blogg!

jag följer dej via bloglovin nu, kan inte du följa mej också? :D

2011-06-25 @ 16:30:29
URL: http://lifeaslinaa.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback