hur en trött hjärna resonerar

    Datum: 2013-01-17 • Klockan: 00:57:00
Okej, så du tänkte fixa över lite bilder till hårddisken? Och redigera några också kanske? Och vara sådär äckligt supereffektiv på natten, som vanligt med andra ord. 1(21.00). Bra idé, du grundredigerar en ganska ful bild för att kunna stoppa undan i eget arkiv (för vi alla behöver ju bilder på oss själva i batman-tröjor, inte sant?). 2. Jaha, du kände dig kreativ och duplicerade dig själv samt gjorde din schizofrena kopia blå - cool bro. 3(22.00). Du drar isär dig själv till fyra catrinor och skapar 70-talskänsla med grönt och rosa, aja. 4(23.00). Du drar isär dig själv ännu en bit och fuckar upp färgerna till gud vet vilka nivåer och gör att alla fel i bilden framhävs ännu tydligare - toppen. 5. Du gör dina fyra jag svartvita - varför tänkte du inte på det från början för? Ps. du ser ut som en skräckfilm vid inzoomning. 6(00.00). Hurghbnbuhyvaaa? FAN VILKEN NATURBEGÅVNING DU ÄR.  
 
Varsågod, nu vet ni hur förfallningsprocessen av min hjärna går till. Alltså hur smart, anständig och lekfull den kan vara i början av en kväll till att övergå i något överkreativt psykfall utan någon som helst känsla för vad som faktiskt är rimligt. AJA. Puss och godnatt, jag och kvällens färska sittsår ska nu ta och få vår skönhetssömn. 
(ahaaahahahaha jag skrev sköngetssömn okej kanske bara jag som tyckte det var roligt men alltså ÄR trött och får fasettsyn (FAN VILKET KREATIVT ORD JAG KOM PÅ?!) snart)

   Innan du kommenterar:
   - Jag fotar med en Canon EOS 5D Mark II, du hittar hela min utrustning om du klickar på "kamera" längst upp i menyn.
   - Nej, jag gör inte bloggdesigner men är dock öppen för frågor.
   - Nej, jag vill inte göra något bloglovin- eller länkbyte.
   - Nej, jag vill inte vara med i dagens blogg eller ställa frågor i din frågestund. Tack!



Kommentarer
Emma Berglund

Söta Bilder, vart kommer tröjan ifrån? :)

2013-01-17 @ 11:49:40
URL: http://emmaberglunds.se
alma

du har så snygg kropp catrine!!!

Svar: åh<3
Catrine

2013-01-17 @ 13:47:46
URL: http://almawiola.blogspot.com
louise

men lol på deeeeej. snygg catrinoz med stökigt rum. bra blanding. det snygga överväger. vet ej vad jag skriver. hihihii. hohohoho.

2013-01-17 @ 17:19:06
URL: http://www.louisejorgensen.blogg.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback