bitterhet, slöddrande & sånt

    Datum: 2013-01-22 • Klockan: 07:38:34
Stod i valet och kvalet (säger man så?) om jag skulle "keepa it classy" (mmhm svengelskan där) på bloggen som jag så fint hade påbörjat (fast nä) eller om jag skulle slå till med ett onödigt blogginlägg om mitt überintressanta och onödiga liv. MORGONUPPDATERING HEJ! Godmorgon. Hoppas ni är mer pigga än jag, kaffet är min räddare idag då jag både är trött och bitter. Börjar skolan 9.50 idag men nä, ska spendera den egentligen öronmärkta sovtiden på sjukhuset istället. Hypokondriken har tagit över så har denna morgon tänkt ut hur mitt hejdå-tal hade sett ut, ingen dödsångest här inte! (och nu gick du för långt fy) 

   Innan du kommenterar:
   - Jag fotar med en Canon EOS 5D Mark II, du hittar hela min utrustning om du klickar på "kamera" längst upp i menyn.
   - Nej, jag gör inte bloggdesigner men är dock öppen för frågor.
   - Nej, jag vill inte göra något bloglovin- eller länkbyte.
   - Nej, jag vill inte vara med i dagens blogg eller ställa frågor i din frågestund. Tack!



Kommentarer
louise

dör så söt du är bejb.

2013-01-22 @ 10:25:51
URL: http://www.louisejorgensen.blogg.se
melanie

sv: haha man mår alltid så mycket bättre efter träning! Jag blandar dom också med gröten EFTER att jag har tagit kort, såklart! Annars får jag ju brainfreeze..

2013-01-23 @ 23:10:13
URL: http://mmifoto.blogspot.se
M a t h i l d a

mysig blogg! älskar dina bilder!!

Svar: tack <3
Catrine

2013-02-01 @ 11:04:15
URL: http://mathildanna.blogg.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback