att leka 2010

    Datum: 2012-10-05 • Klockan: 18:46:29
Lite gammalt från början av året. Och som alla andra fotobloggare säger - ingen inspiration över huvud taget. Är helt less på att fota natur, så sjukt äckligt tråkigt. Och är för feg för att dra ut på gatorna och rikta kameran mot okända folks ansikten. Man har ju blivit tillsagd en del gånger innan, haha. Ska testa en sak, en lek, att låtsas att året är 2010 och jag har precis öppnat min första dslr och fotar allt och alla. Dvs hittar ni mig om 10 minuter omkringspringandes i vårt mörka hus med kameran i högsta hugg. Lycka till Catrine, jodå. 

   Innan du kommenterar:
   - Jag fotar med en Canon EOS 5D Mark II, du hittar hela min utrustning om du klickar på "kamera" längst upp i menyn.
   - Nej, jag gör inte bloggdesigner men är dock öppen för frågor.
   - Nej, jag vill inte göra något bloglovin- eller länkbyte.
   - Nej, jag vill inte vara med i dagens blogg eller ställa frågor i din frågestund. Tack!



Kommentarer
Evelina

Clownis<3

2012-10-10 @ 09:51:15
URL: http://evelinahansson.blogg.se/
Emilia

Fina bilder, fin blogg, fin tjej. Clownen var ju fantastisk!

Svar: Tack!
Catrine

2012-11-04 @ 20:23:36
URL: http://regaliz.blogg.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback