häst HÄST hääÄÄÄSt

    Datum: 2012-05-29 • Klockan: 19:31:52
Hade studiedag idag så drog till Alingsås för att fota Tess privata ridlektion vilket var... en ny upplevelse. Kom på när jag satt på tåget att jag är hästrädd, bra att komma på sådant någon timme innan sådär! Men jag blev inte sparkad i magen som förväntat och fick ingen hästskit på mig. Ingen hästrädsla - check! Bilder kommer någon vacker dag!

   Innan du kommenterar:
   - Jag fotar med en Canon EOS 5D Mark II, du hittar hela min utrustning om du klickar på "kamera" längst upp i menyn.
   - Nej, jag gör inte bloggdesigner men är dock öppen för frågor.
   - Nej, jag vill inte göra något bloglovin- eller länkbyte.
   - Nej, jag vill inte vara med i dagens blogg eller ställa frågor i din frågestund. Tack!



Kommentarer
Louise - Fotografi

Dina rubriker är så balla.

2012-05-29 @ 20:56:05
URL: http://louisejorgensen.blogg.se/
Toe

tack cattie <3 ja, skolbyte blir förmodligen inte, men annars göteborg nästa år wio<3

2012-05-29 @ 21:46:05
S O N J A F O T O

superfin bild!

sv; Taaaack! :D

2012-05-30 @ 18:00:31
URL: http://zlokka.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback