the botten is verkligen nådd, seriously

    Datum: 2012-06-28 • Klockan: 21:32:46
När en sak går åt pipsvängen slutar det ofta med att allt annat också går käpprakt åt helvete. Avsaknaden av min fjärrutlösare är som sagt STOR, enorm. Fokusen går ju bara ahdsjkgfv, ner, ner, neeeer till den allra mörkaste avgrunden. Jag är perfektionist när det gäller vissa saker - så som fokusen på bilder och tja, blev AGGROOO. Tappade fokus & det fanns inga fina bakgrunder i le trädgård och antingen förstörde solen bakgrunden eller så petade den mig i ögat vilket även resulterade i att hela ansiktet blev helt fläckigt. Mitt huvud kapades och mitt minneskort tog slut, likaså batterit i kameran. Jag la mig på gräset och vad fanns det där? Jo, en underjordiskt myrsamhälle, HALLELULJAH. Mitt i allt stängde även grannen sitt fönster som vette ut mot trädgården, var det pga mig? Antagligen fick han väl tinnitus av pipljudet på kameran som jag hade glömt att stänga av så folk gick ju nyfikna och tittade in bakom häcken. Kan tillägga att varken håret eller solglasögonen ville stanna kvar på huvudet. Hejdå mvh ska köpa ny fjärr innan denna vecka tar slut. 

   Innan du kommenterar:
   - Jag fotar med en Canon EOS 5D Mark II, du hittar hela min utrustning om du klickar på "kamera" längst upp i menyn.
   - Nej, jag gör inte bloggdesigner men är dock öppen för frågor.
   - Nej, jag vill inte göra något bloglovin- eller länkbyte.
   - Nej, jag vill inte vara med i dagens blogg eller ställa frågor i din frågestund. Tack!



Kommentarer
Louise - Fotografi

sötsötsötsötsötsötsötsötsötsötsötsöt

Svar: dudududududududududududu
Catrine

2012-07-05 @ 15:49:22
URL: http://www.louisejorgensen.blogg.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback