randoemde

    Datum: 2012-06-29 • Klockan: 15:50:55
ALLTSÅ whattup med allt detta regn. Vad har jag gjort för att förtjäna detta?? Jag har aldrig dödat någon spindel och så. Tog med mig shorts och solkräm men inga regnkläder, kANON. Ska typ precis börja kolla på säsong 8 av Greys Anatomy och det är väl det som mitt liv består av just nu men AJA kanonkul.

   Innan du kommenterar:
   - Jag fotar med en Canon EOS 5D Mark II, du hittar hela min utrustning om du klickar på "kamera" längst upp i menyn.
   - Nej, jag gör inte bloggdesigner men är dock öppen för frågor.
   - Nej, jag vill inte göra något bloglovin- eller länkbyte.
   - Nej, jag vill inte vara med i dagens blogg eller ställa frågor i din frågestund. Tack!



Kommentarer
JOHANNA

och säsong 3 av criminal minds?? men hallå är det inte du som gillar regn vill jag bestämt minnas??? hmmm?

Svar: jaaa, men har inte börjat kolla på den ännu! pappa ville också se (lol) och han är upptagen några dagar nu i början så han ville att jag skulle vänta HAH :D regn till viss mängd japp!
Catrine

2012-06-29 @ 17:47:31
URL: http://pleaseandthankyou.blogg.se/
A N N A

Fina bilder!

sv:Åh tackar!! :)

Svar: Tack!!
Catrine

2012-06-29 @ 18:01:15
URL: http://gustavssonanna.devote.se
S O N J A F O T O

SHNYGGA BILDER!

Svar: TACK!!!!! haha älskar att du kommenterar så mycket, tackar så hemskt mycket! :D
Catrine

2012-07-08 @ 13:17:31
URL: http://zlokka.blogg.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback