boooogeeeyman

    Datum: 2012-06-26 • Klockan: 15:19:40
Hoppas ni har ett bra liv etcetera, jag tittar mest på serier (kul liv jaaapp men eh, Greys Anatomy, Criminal Minds & Touch) men det har regnat i ca en vecka i streck nu, åker hem en snabbis imorgon vilket kommer bli awzum, sedan ska jag ta en spruta och låta bli att svimma därefter, det är väl också väldigt kul, tihiihihihihihi!

   Innan du kommenterar:
   - Jag fotar med en Canon EOS 5D Mark II, du hittar hela min utrustning om du klickar på "kamera" längst upp i menyn.
   - Nej, jag gör inte bloggdesigner men är dock öppen för frågor.
   - Nej, jag vill inte göra något bloglovin- eller länkbyte.
   - Nej, jag vill inte vara med i dagens blogg eller ställa frågor i din frågestund. Tack!



Kommentarer
Louise - Fotografi

Lööööve the pictureeeee!

Svar: Tack Loui!
Catrine

2012-06-26 @ 15:23:46
URL: http://www.louisejorgensen.blogg.se
S O N J A F O T O

Älskar bilden ♥

Svar: åh, tack du! ♥
Catrine

2012-07-07 @ 16:18:44
URL: http://zlokka.blogg.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback