gordon - love at first sight

    Datum: 2012-07-08 • Klockan: 23:01:55
Lite bilder från det nervkittlande FÅRÄVENTYRET. Fåren sprang mot oss i rasande fart och lyckades stånga Louisepise i magen. NEIN nu överdrev jag, i jallajalla fall så träffade jag och Louise på några får när vi vandrade runt här i Arild. Ett får, Gordon, verkade bli förälskad i mig då han stod i 10 minuter och dreglade över mina byxor med gräs i käften. 

   Innan du kommenterar:
   - Jag fotar med en Canon EOS 5D Mark II, du hittar hela min utrustning om du klickar på "kamera" längst upp i menyn.
   - Nej, jag gör inte bloggdesigner men är dock öppen för frågor.
   - Nej, jag vill inte göra något bloglovin- eller länkbyte.
   - Nej, jag vill inte vara med i dagens blogg eller ställa frågor i din frågestund. Tack!



Kommentarer
Louise - Fotografi

HAHAAHAHAHAHAHHAAH, PALLA SÅ RÄDD JAG SER UT.

2012-07-10 @ 20:57:59
URL: http://www.louisejorgensen.blogg.se
linnea

så sött!

2012-07-11 @ 01:05:08
JOHANNA

Naaaw vad romantisk med ett dreglande får..nej men han va söt.. Får väl komma ner till skåne och träffa din nya pojkvän snaaart :)) mycket fina bilder för övrigt... :D <33

Svar: hahaha, jaaaa, du kommer älska honom! jättegos, och tackkiiii<33
Catrine

2012-07-11 @ 12:37:25
URL: http://pleaseandthankyou.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback