väggkalender

    Datum: 2012-01-19 • Klockan: 19:56:33

Beställde för några dagar sedan en väggkalender hos JapanPhoto. Enkelt som tusan. Man väljer bara bilder och kan designa sin kalender hur man än vill. Till januari 2012 valde jag en bild från januari 2011 och så vidare. Gjorde så för att bli mer peppad, kul att se att man faktiskt har utvecklats. Även om det kan vara svårt att tro det själv. Hihi, kul att kryssa för dagarna också.

   Innan du kommenterar:
   - Jag fotar med en Canon EOS 5D Mark II, du hittar hela min utrustning om du klickar på "kamera" längst upp i menyn.
   - Nej, jag gör inte bloggdesigner men är dock öppen för frågor.
   - Nej, jag vill inte göra något bloglovin- eller länkbyte.
   - Nej, jag vill inte vara med i dagens blogg eller ställa frågor i din frågestund. Tack!



Kommentarer
Louise - Fotografi

Så finurlig du är!

2012-01-20 @ 12:27:54
URL: http://louisejorgensen.blogg.se/
E l s a s f o t o // mode och fotofylld blogg

Superduper fin blogg!



Om du vill ha en foto och modeblogg att läsa då ska du kolla in min! :)

2012-01-20 @ 14:36:21
URL: http://elsasfoto.webblogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback