snö är trams

    Datum: 2012-01-09 • Klockan: 16:10:39

Idag kom den första riktiga snön till Göteborg kan man nog säga. Blev lite smådepp när jag såg det. Till skillnad från december då jag ville ha snö mest av allt. Har tröttnat på snö även om det inte har varit någon i år fram tills nu... Har i alla fall snöat hela dagen och marken är vit, ugh.

   Innan du kommenterar:
   - Jag fotar med en Canon EOS 5D Mark II, du hittar hela min utrustning om du klickar på "kamera" längst upp i menyn.
   - Nej, jag gör inte bloggdesigner men är dock öppen för frågor.
   - Nej, jag vill inte göra något bloglovin- eller länkbyte.
   - Nej, jag vill inte vara med i dagens blogg eller ställa frågor i din frågestund. Tack!



Kommentarer
sonja

HERREGUD vad din nya header är snygg!

2012-01-09 @ 17:55:21
URL: http://zlokka.blogg.se/
Matilda [myphoto.blogg.se]

Åååh jag som älskar snö! När varken är vit är det det bästa som kan hända på vintern, typ... ;)

Roligt att man kan ha så delade åsikter!



Svar: Tusen tusen tack för att du lämnade de orden på min blogg! <3 De värmer sååå mycket!!

2012-01-09 @ 18:52:09
URL: http://myphoto.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback