Mustasch

    Datum: 2012-02-22 • Klockan: 22:00:11
Min livssituation just nu: skypear med min skånejävel till barnrumpa som är jättejobbig. Är dessutom vääääldiiiigt stressad pga panikar över att Big Brother börjar om 1 minut ungefär så vi säger hejdååååååååå. För att detta inlägg var så himla slarvigt, jobbigt, äckligt, uschigt, fult, bajsigt och hemskt så tänker jag faktiskt uppdatera lite senare. SÅ MASsA PUSSAaaRr EtC och FÖRlåtåÅÅÅT För aLALLLT sSOm skriVS hejdå. lol ojdå hehe.

   Innan du kommenterar:
   - Jag fotar med en Canon EOS 5D Mark II, du hittar hela min utrustning om du klickar på "kamera" längst upp i menyn.
   - Nej, jag gör inte bloggdesigner men är dock öppen för frågor.
   - Nej, jag vill inte göra något bloglovin- eller länkbyte.
   - Nej, jag vill inte vara med i dagens blogg eller ställa frågor i din frågestund. Tack!



Kommentarer
Louise - Fotografi

Älskar dig med <3<3<3<3<3<3<3

JAG är jobbig?! Lol. Snarare du som är deeet. Skit på dig i trosorna.

2012-02-22 @ 22:05:23
URL: http://louisejorgensen.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback