the return of the hulk

    Datum: 2012-08-15 • Klockan: 01:58:44
6 bilder från de senaste två dagarna! Har inte rört kameran på ett tag nu men på resten av veckans äventyr så lovar jag er att den får följa med. Ta en titt i Catrines liv liksom, INTRESSANT ye? Eller inte. Hittills denna vecka har jag i alla fall käkat ute två gånger, varit på Lotta på Liseberg (obs, sjöng med david lindgren på genrepet ok), varit i stan och inhandlat lite viktiga grejs och även sett Timbuktu. Evelina & Johanna, ni är bäst. Nu så taggelitaggar jag morgondagens konsert vilket är min käraste Björnstam (ÄNTLIGEN!!!!!!!!!!!). puss liksom! 
 
 
GRATTIS TESS PÅ DIN FÖDELSEDAG, detta inlägg är tillägnat dig♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

   Innan du kommenterar:
   - Jag fotar med en Canon EOS 5D Mark II, du hittar hela min utrustning om du klickar på "kamera" längst upp i menyn.
   - Nej, jag gör inte bloggdesigner men är dock öppen för frågor.
   - Nej, jag vill inte göra något bloglovin- eller länkbyte.
   - Nej, jag vill inte vara med i dagens blogg eller ställa frågor i din frågestund. Tack!



Kommentarer
Tess

Va charmig du ee <3333

2012-08-15 @ 02:12:37
melanie

sv; men åhhh tack finis!

2012-08-15 @ 15:36:58
URL: http://mellesfoto.blogg.se
Evelina

DU är bäst.

2012-08-17 @ 17:12:11
URL: http://evelinahansson.webblogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback