svartvitt från gårdagen

    Datum: 2012-08-16 • Klockan: 21:14:00
Lite sådär halvsketna bilder från igår som jag på något sätt gillar ändå. Aja, måste kila, byyeeebyeeedghfjklörfds.

   Innan du kommenterar:
   - Jag fotar med en Canon EOS 5D Mark II, du hittar hela min utrustning om du klickar på "kamera" längst upp i menyn.
   - Nej, jag gör inte bloggdesigner men är dock öppen för frågor.
   - Nej, jag vill inte göra något bloglovin- eller länkbyte.
   - Nej, jag vill inte vara med i dagens blogg eller ställa frågor i din frågestund. Tack!



Kommentarer
Emma Håkansson

haha på något sätt får man en väldig känsla för dessa bilder, jag vet inte vad det är! du har talang!

Svar: Nej men åååh, tack så himla himla mycket!! Vad glad jag blir. :)
Catrine

2012-08-16 @ 22:20:32
URL: http://emmahakanssons.blogg.se
linnéa - en fotoblogg

Så fina bilder och fin blogg du har! :)

Svar: Tackar tackar! :)
Catrine

2012-08-17 @ 17:05:48
URL: http://linnealinneaa.blogg.se
Alva

ALLTSÅ CATRINE!!! Din blogg är SÅ HIMLA FIN, dina bilder är SÅ HIMLA FINA och du är SÅ HIMLA FIN alltså verkligen.

2012-08-19 @ 11:50:10
URL: http://alvafotar.blogg.se
Emma

Hej!
Jag har varit runt på ett antal bloggar och ställt samma fråga till flera personer som verkar insatta i detta med fotografi och kameror.
Jag är en tjej på 15 år som älskar att fotografera. Än så länge har jag bara en digitalkamera (Canon IXUS 115 HS), dock är denna ganska sliten. Jag har också testat att fotografera med en kompis systemkamera (Canon EOS 500D), dock inte så mycket. Jag vill nu "uppgradera" mig till en Systemkamera. Och jag undrar vad för kamera skulle DU tipsa mig om att köpa som min "första systemkamera"? Jag vill ha en hyfsat lättanvänd med autofunktioner, men också så att man när man vill avancera, så att man kan ställa in egna funktioner! En Nikon eller Canon? Vad för modell osv ~ 

Förstår om du inte orkar eller vill svara, då är det ok. Men det vore verkligen jättesnällt om du skulle kunna ägna några minuter åt att tipsa mig och jag tror säkert det finns många andra som undrar samma sak!
Kram, Emma.

Svar: Eftersom att jag själv kör med Canon så är det väl klart att jag rekommenderar Canon ;) Jag skulle säga att en Canon EOS 1100D eller 600D passar dig perfekt! Nybörjarkameror med plats för att utvecklas. Båda två kan även filma vilket är ett stort plus antar jag? :)
Catrine

2012-08-19 @ 19:00:44
Marinda Gadén

svar på svar: Hehehe jag skoja. Jaaapp. Jag har faktiskt det. Jaaaa,jag är en äkta stalker. :)))

Svar: hahaha awesome
Catrine

2012-08-19 @ 21:10:00
URL: http://marinda.webblogg.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback