probably the best breakfast in the world

    Datum: 2012-08-20 • Klockan: 10:20:00
Jag är en frukostmänniska, jag älskar att äta mat på morgonen och jag älskar att variera mig. Dock så brukar det alltid vara något som jag tycker om lite extra under vissa perioder. Är nu inne i en ägg- och bananperiod, hehe. Testa att skiva en banan på lite rostat bröd och woallah, du har kommit till himlen! 

   Innan du kommenterar:
   - Jag fotar med en Canon EOS 5D Mark II, du hittar hela min utrustning om du klickar på "kamera" längst upp i menyn.
   - Nej, jag gör inte bloggdesigner men är dock öppen för frågor.
   - Nej, jag vill inte göra något bloglovin- eller länkbyte.
   - Nej, jag vill inte vara med i dagens blogg eller ställa frågor i din frågestund. Tack!



Kommentarer
Julia

Hahah banan på macka?? Låter fett skumt, men det måste jag nog testa haha :D

Svar: Hahaha, det kommer inte låta lika skumt när du testat! Aaaapgott! :D
Catrine

2012-08-20 @ 11:55:12
URL: http://juliafrank.webblogg.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback