ground zero

    Datum: 2012-08-29 • Klockan: 23:10:00
En dag drog vi iväg till Ground Zero där World Trade Center stod innan 9/11. Det var otroligt mäktiga vattenfallsgropar eller nu vad man ska kalla det, blev i alla fall lite chockad över hur stort det var. Men det representerade där de båda tornen en gång stod, dess bredd och längd. 
Till höger är det enda överlevande trädet efter flygattentatet. Byggnaderna och allt runt omkring förstördes nästan till grunden men trädet stod kvar. 
 





   Innan du kommenterar:
   - Jag fotar med en Canon EOS 5D Mark II, du hittar hela min utrustning om du klickar på "kamera" längst upp i menyn.
   - Nej, jag gör inte bloggdesigner men är dock öppen för frågor.
   - Nej, jag vill inte göra något bloglovin- eller länkbyte.
   - Nej, jag vill inte vara med i dagens blogg eller ställa frågor i din frågestund. Tack!



Kommentarer
Louise - Fotografi

omg så häftigt

Svar: jaaa
Catrine

2012-08-30 @ 08:49:16
URL: http://www.louisejorgensen.blogg.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback