en rubrik är inte värd mer än 5 minuters tänkande

    Datum: 2012-04-16 • Klockan: 21:30:34
Är inte så aktiv at the moment på bloggen som ni säkert märkt.
1, har inte haft tid, seriöst, vet inte hur jag lyckas men på något sätt lyckas jag ha massa att göra 24/7.
2, har en skitvecka, eller min skitvecka börjar det rättare sagt nu. Har så ooootrooooligt mycket i skolan denna veckan. Allt hamnade just nu.
Och när man har så oooootrooooligt mycket att göra brukar det för min del bli att man inte gör ett skit. Man sitter bara där i slutet av kvällen med en stor jäkla ångest. Och eftersom att skolan tynger ner en så orkar man heller inte fota, blogga, göra vettigt stuff, liksom. Aoorrfuhggfhg, går och lägger mig nu, natti.

   Innan du kommenterar:
   - Jag fotar med en Canon EOS 5D Mark II, du hittar hela min utrustning om du klickar på "kamera" längst upp i menyn.
   - Nej, jag gör inte bloggdesigner men är dock öppen för frågor.
   - Nej, jag vill inte göra något bloglovin- eller länkbyte.
   - Nej, jag vill inte vara med i dagens blogg eller ställa frågor i din frågestund. Tack!



Kommentarer
Louise - Fotografi

Som jag sagt innan, alla har vi våra dåliga dagar/veckor. Men det blir bättre. Tänk sen när allt är över, så skönt det kommer vara. Jag vet att du klarar det, för du är stark och duktig. Jag älskar dig Cat ♥

2012-04-17 @ 12:55:07
URL: http://louisejorgensen.blogg.se/
Tesss

Kluck Kluck, jag är en kines.. men jag gillar dina bilder .. SHIIIIONG! <3

2012-04-18 @ 14:53:58

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback