den bortglömda tusse

    Datum: 2012-04-25 • Klockan: 21:43:32
Jag gick igenom mitt arkiv och upptäcker att jag nästan har döljt en sak för er. Min andra katt! HAHA. Selma (här inne finns bilder), om ni inte redan har antecknat det, heter den ena katten. Men sedan så finns det även en sjukt kameraskygg liten typ vid namn Tusse också. Killnamn på en tjejkatt, helt korrekt. Ångrar lite att man inte var mer fantasifull som yngre. Då hade mina katter hetat Serious Snape och Voldemort eller Bubble och Trouble eller något liknande. Aja. Här ovan har ni Tusse. 9 år eller något. Skygg, läskig... och hon är nog den mest korkade katten som vandrar på vår jord. Men älskar henne ändå lixx!

   Innan du kommenterar:
   - Jag fotar med en Canon EOS 5D Mark II, du hittar hela min utrustning om du klickar på "kamera" längst upp i menyn.
   - Nej, jag gör inte bloggdesigner men är dock öppen för frågor.
   - Nej, jag vill inte göra något bloglovin- eller länkbyte.
   - Nej, jag vill inte vara med i dagens blogg eller ställa frågor i din frågestund. Tack!



Kommentarer
Hanna

sv: duuu är fin catrine !

2012-04-25 @ 21:54:49
URL: http://lalahannah.blogg.se/
Louise - Fotografi

Mest korkade katten, HAHAHAHAHAHAHAH. men sööööt <333333

2012-04-26 @ 08:16:09
URL: http://louisejorgensen.blogg.se/
LISA

aaaw så söt älskar verkligen katter, har också en kattt som heter tusse

2012-04-26 @ 16:01:00
URL: http://lisalover.blogg.se/
Anonym

vilken skönhet :)

2012-04-26 @ 17:31:54

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback