TWITTER

    Datum: 2011-09-26 • Klockan: 21:32:40

Ni har väl inte glömt att jag har twitter?
Lider av ett beroende så jag är nästan där dygnet runt. Kom och snacka med mig vettja! Och ni som inte har twitter borde skaffa! Om ni frågar mig 'facebook vs twitter?' svarar jag twitter utan tvekan. Ge det en chans! Facebook är ute, kom till twitter!

KLICKA HÄÄÄR ELLER PÅ BILDEN FÖR ATT KOMMA TILL MIN TWITTER! :)

   Innan du kommenterar:
   - Jag fotar med en Canon EOS 5D Mark II, du hittar hela min utrustning om du klickar på "kamera" längst upp i menyn.
   - Nej, jag gör inte bloggdesigner men är dock öppen för frågor.
   - Nej, jag vill inte göra något bloglovin- eller länkbyte.
   - Nej, jag vill inte vara med i dagens blogg eller ställa frågor i din frågestund. Tack!



Kommentarer
Linnea (FOTO)

sv: hahah... samma sak hände typ med oss fast vår konfa ledare gjorde typ så att vi skulle ramla i :( hhhaha

2011-09-27 @ 07:08:58
URL: http://enlinnea.webblogg.se/
Tilda Larsson

S: åååh tusen tack!:D

2011-09-27 @ 12:26:45
URL: http://tiildalarsson.blogg.se/
Anonym

Kan inte du göra typ en "guide" där du visar hur man animerar så som du gjort? :D Hade var asuuum!

2011-09-27 @ 18:36:17

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback