DON'T LOOK BACK

    Datum: 2011-10-03 • Klockan: 20:32:14
Canon 50mm f/1.4

Har som sagt ett prov i NO i morgon. Hade tänkt plugga järnet idag men det blev som vanligt inte av... följde med pappa och köpte glödlampa i stället. (så mycket roligare!). Men alltså, nu måste jag verkligen plugga! Provet kommer gå dåligt men jag har blivit bra på att gissa mig till de rätta svaren, haha! Önska mig lycka till osv. Tack & Hej.

   Innan du kommenterar:
   - Jag fotar med en Canon EOS 5D Mark II, du hittar hela min utrustning om du klickar på "kamera" längst upp i menyn.
   - Nej, jag gör inte bloggdesigner men är dock öppen för frågor.
   - Nej, jag vill inte göra något bloglovin- eller länkbyte.
   - Nej, jag vill inte vara med i dagens blogg eller ställa frågor i din frågestund. Tack!



Kommentarer
Louise - Fotografi

Så häftig bild hörru! <3

2011-10-03 @ 20:41:56
URL: http://louisejorgensen.blogg.se/
Sofia [fotoblogg]

Fin bild! (:

2011-10-08 @ 17:37:46
URL: http://sofiabjorkesjo.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback