BLOGAWARD

    Datum: 2011-10-22 • Klockan: 19:17:04
Jag fick en blogaward av Towe!

1. Varför började du blogga?

Först började jag blogga på devote, jag ville skriva ner vad som hände på dagarna för att minnas. Man kn säga att bloggen skapade mitt fotointresse eftersom att jag ville ha en fin blogg med mycket bilder. Hade den bloggen i drygt 1 år. Bytte sedan blogg till den här för att jag ville börja om från början och ha en mer fotoinriktad blogg.

2. Vilka bloggar följer du?
Jag följer massa bloggar! Nästan bara fotobloggar. Använder käraste bloglovin.

3. Vilken är din favoritfärg?
Har ingen. Men det beror lite på humör. Ibland älskar jag lila, ibland ljusgrön och ibland svart.

4. Vilken är din favoritfilm?
Har ingen favoritfilm. Tycker det är så svårt att komma på sina favoriter av allting. Men jag tittar helst på kärlekskomedier och skräck.

5. Vilket land/vilka länder vill du besöka och varför?
Hmm... nästa land jag vill besöka är nog Island. Vill göra en fotoresa och Island passar perfekt för det ändamålet! Vill gärna besöka England igen. Och Filippinerna! Åh, massa länder. Kan inte bestämma mig!


Filippinerna 2005 | Gran Canaria 2010


Jag ger denna utmaning till:
Amanda, Tilda, Elin, Matilda & Linnéa.

   Innan du kommenterar:
   - Jag fotar med en Canon EOS 5D Mark II, du hittar hela min utrustning om du klickar på "kamera" längst upp i menyn.
   - Nej, jag gör inte bloggdesigner men är dock öppen för frågor.
   - Nej, jag vill inte göra något bloglovin- eller länkbyte.
   - Nej, jag vill inte vara med i dagens blogg eller ställa frågor i din frågestund. Tack!



Kommentarer
AMANDAFOTO

woopwoop! ;)

2011-10-22 @ 20:31:33
URL: http://amandafoto.webblogg.se/
rebecca

åh vad härliga bilder!

Jag har alltid velat åka till Filippinerna!

2011-10-23 @ 00:36:10
URL: http://rebeccasplace.webblogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback