TILL TESS

    Datum: 2011-11-30 • Klockan: 16:28:27
Onsdagen flöt väl på som vanligt. Lika lång och jobbig. På idrotten förlorade jag ett vad. Överskattade mina badminton-skills och måste därför tillägna ett inlägg åt min muppiga gris. Låt mig presentera Tess; en störd alingsåsare utan vett i skallen. Men hon är härlig som tusan och jag tror jag gillar henne. Kanske.
Men i alla fall, HÄÄÄÄÄR är Tess fula blogg som ni ändå inte kommer komma ihåg namnet på. HEJDÅ. 

Bloggar normalt sedan, ska bara äta macka. Omnomnomnom!

   Innan du kommenterar:
   - Jag fotar med en Canon EOS 5D Mark II, du hittar hela min utrustning om du klickar på "kamera" längst upp i menyn.
   - Nej, jag gör inte bloggdesigner men är dock öppen för frågor.
   - Nej, jag vill inte göra något bloglovin- eller länkbyte.
   - Nej, jag vill inte vara med i dagens blogg eller ställa frågor i din frågestund. Tack!



Kommentarer
Tess

HAHAHAH ägd :D ah men tack för att du valde den absolut fulaste bilden du kunde hitta! den t vänster -.- åh va du e gullig, gillar dig me, not <3 <3 <3 <3

2011-11-30 @ 17:12:51
URL: http://695382.devote.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback