V.M @ Liseberg

    Datum: 2011-05-21 • Klockan: 14:09:44



Det var..... GRYYYYMT. Nu gillar jag henne ännu mer, och en sak som jag hade hoppats att hon skulle göra: Spela gamla låtar, wiihuu. Både från första och andra skivan :D Låten som hade mest jubel var "Jag Kommer", även "17 år". MEN JAJA. I fortsättningen kommer jag hålla koll på var hon är, för jag vill höra meeer! Sjuuukt mycket folk var det också, det stod många framför oss men ännu mer folk bakom oss, who knows? Grymt, grymmare, grymmast.


Hejdå, nu ska jag plugga hela dagen

Update: Såg nu på aftonbladet att det var folk som inte kom in? 20 000 människor var där, herreminjesus. Hon borde typ uppträda i scandinavium så att folk blir säkrade en plats. Vi stod i kö i typ 40 minuter innan vi upptäckte att hederskortgästerna bara kunde vandra in lite längre bort, uuuehh. Skänker en tanke till er som inte kom in, om det nu är någon sådan som läser detta.

   Innan du kommenterar:
   - Jag fotar med en Canon EOS 5D Mark II, du hittar hela min utrustning om du klickar på "kamera" längst upp i menyn.
   - Nej, jag gör inte bloggdesigner men är dock öppen för frågor.
   - Nej, jag vill inte göra något bloglovin- eller länkbyte.
   - Nej, jag vill inte vara med i dagens blogg eller ställa frågor i din frågestund. Tack!



Kommentarer
JASMINE [FOTOBLOGG]

fina bilder!

2011-05-21 @ 14:17:27
URL: http://tebrindra.blogg.se/
Nea

sv: Ja, det var det! Jag och min kompis stod bakom första "kravallstaketet" lite till höger. Det var sjukt mycket folk! Helt klart värt att vänta på i typ 3 timmarXD Stod ni i kö? Vi gick in genom "lilla ingången", där var ingen kö alls, iofs kom vi typ kvart över 5, men ändå:D

Kram<3

2011-05-21 @ 17:33:28
URL: http://palomitas.blogg.se/
mathilda

sv: jag tyckte hon var riktigt bra, men dock tycker jag hon inte sjunger lika bra live :) själv?

2011-05-23 @ 19:51:15
URL: http://stenhoff.blogg.se/
Agnes

åh hade inte haft något emot att vara där... ;)

2011-05-24 @ 11:31:55
URL: http://whatstone.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback