Moppis å ja

    Datum: 2011-05-13 • Klockan: 11:59:06
Slutade 10.30 idag! Wooohoo! Tog moppen hem såklart, åkte på 70väg men det gick ju bra ändåå. Älskar att ha moppe, tog liksom 10 minuter hem. Direkt när jag kom hem tvättade jag den, det regnade men det gick ju bra det med. Nu sitter jag här hemma i shorts och linne, lyssnar på Lipstick (Irlands Eurovision-bidrag som borde vinna hela skiten) och funderar på vad jag ska göra. Klockan är bara 12... Juste, kanske borde äta?? Har inte ens tänkt på det förän nu...

Lipstick - Jedward (spotify)
Lipstick - Jedward (youtube)

Nu vet jag vad jag ska göra. Laga mat och sätta på en film. Leeet's doooo it,

CHAO

Visst är vi lika, moppis och jag?? Och nej, det är inte medvetet. Jackan är från stenåldern typ men den syns åtminstone!

   Innan du kommenterar:
   - Jag fotar med en Canon EOS 5D Mark II, du hittar hela min utrustning om du klickar på "kamera" längst upp i menyn.
   - Nej, jag gör inte bloggdesigner men är dock öppen för frågor.
   - Nej, jag vill inte göra något bloglovin- eller länkbyte.
   - Nej, jag vill inte vara med i dagens blogg eller ställa frågor i din frågestund. Tack!



Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback