Bluebärys

    Datum: 2011-05-04 • Klockan: 19:27:03
Sorry för nada uppdatering men jag pluggar inför nationella i matte som inträffar imorgon (gaaah!). Min eftermiddag har förutom matte bestått av
- jaga-iväg-en-svart-katt-i-strumpor som bråkar med Tusse och Selma (våra katter)
- inbillning av en hund som skäller utanför toafönstret som sitter högt upp vilket betyder att om det hade varit en riktig hund som var där skulle min granne, som förmodligen hade ägt hunden om det var en riktig hund, sett mig sitta där på toan. Så jag skyndar ju mig och springer upp för trappan. Nej, det var ingen hund någonstans?
- funderingar på att köpa en hårddisk, hehe... bra att införskaffa en sådan innan det är försent??
- funderingar på hur hårddisk stavas och höga skratt av att man kan skriva hår-disk. HAHAHAHAHAHAHA!


Och till detta meningslösa inlägg får ni en kass bild på något annat helt meningslöst

För ett par veckor sedan: Kexchoklad blåbär som också för övrigt är både kass och meningslös.

GEISHA ÅT FOLKET!!!!!!!
xoxo,

ääääääh, det kan hända att det här inlägget är borta innan ni hinner läsa det! Åh, matte gör en inte riktigt klok i huvudet....

   Innan du kommenterar:
   - Jag fotar med en Canon EOS 5D Mark II, du hittar hela min utrustning om du klickar på "kamera" längst upp i menyn.
   - Nej, jag gör inte bloggdesigner men är dock öppen för frågor.
   - Nej, jag vill inte göra något bloglovin- eller länkbyte.
   - Nej, jag vill inte vara med i dagens blogg eller ställa frågor i din frågestund. Tack!



Kommentarer
wilma

vaaaaa!? kexchoklad med blåbär som är så jäkla gott. :o

2011-05-07 @ 08:58:43
URL: http://wilmastranne.blogg.se/
sonja

Underbara du.

2011-06-06 @ 12:18:07
URL: http://zlokka.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback