1a maj

    Datum: 2011-05-01 • Klockan: 19:59:33

De tre första är tagna med systemkameran på valborg och de fyra sista är tagna med mobilkameran idag, alla är redigerade i appen instagram på iPod Touch.

Hallå där!
Hoppas ni hade en fin valborg, jag har haft fullt upp i två dagar nu så har inte fått tid över till att blogga. Min valborg var väl rätt okej. Jag sov ut och sedan åkte jag tillsammans med Pappa och David till cykelaffären. David fick en ny fin grön mountainbike, utan fotbromsar vilket jag aldrig skulle klara av att vara utan på en cykel(panikattack). Efter det  såg vi på ChalmersCortegen som jag har gjort varje valborg i flera år nu, ganska tråkigt... Efter det blev det grillat med.... FÄRSKPOTATIS!! Inte svensk men ändå. Idag odlades föresten den första färskpotatisen i Sverige! 1500kr/kg får du klämma fram om du vill ha svensk färskpotatis....

Idag sov jag också ut, till 12.30. Sedan så var jag ute och sprang, låg i botten på pappas båt och tittade upp på himlen med Veronica Maggio i öronen. Köpte glass i hamnkiosken och vände hemåt igen. Kom hem och åt middag, reigerade lite och tiden flög iväg.


Det var den helgen, är inte så värst deprimerad över att den är slut och att det är måndag imorgon. Bara ett ämne kvar av nationella, två eller tre prov, lite inlämningar, lite läxor och några veckor sol, SEDAN ÄR DET SOMMARLOV!

   Innan du kommenterar:
   - Jag fotar med en Canon EOS 5D Mark II, du hittar hela min utrustning om du klickar på "kamera" längst upp i menyn.
   - Nej, jag gör inte bloggdesigner men är dock öppen för frågor.
   - Nej, jag vill inte göra något bloglovin- eller länkbyte.
   - Nej, jag vill inte vara med i dagens blogg eller ställa frågor i din frågestund. Tack!



Kommentarer
emma

sv. haha jamen visst är han. :D underbar!

2011-05-01 @ 20:52:45
URL: http://www.emmaivarsson.se
Anonym

Jätte fina bilder! :)

2011-05-01 @ 21:10:18
URL: http://karrofotar.blogg.se/
Karro ^^

Jätte fina bilder! :)

2011-05-01 @ 21:10:38
URL: http://karrofotar.blogg.se/
IDA - LARSSONSFOTO

Fina bilder! :)

2011-05-02 @ 08:21:08
URL: http://larssonsfoto.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback