Sommarlov

    Datum: 2011-06-16 • Klockan: 17:46:52
Jag har SOMMARLOV. Tack gud, klarade seriöst inte med mera prov. På de sista proven satt jag och log för mig själv, jag hade inte pluggat mycket till de proven och tyckte att det var spännande när man skulle gissa sig igenom provfrågorna. Sorgligt att skiljas från klassen man gått med i tre år och nu är grundskolan slut och skolplikten borta. Gymnasiet till hösten!

Jaja. Såg ut typ så här på den übertråkiga skolavslutningen

Canon EF-S 18-55/3.5-5.6 IS
ignore mah face på tha första pic..
Efter skolavslutningen blev det mat på favoritresturangen. Lilla tavernan på olivedalsgatan (tror jag), grekisk helt awesome resturang. Betygen har ju kommit - de är hos pappa, 3 mil från mig. Men kommer teleportera dom hit idag ändå!

PUSSHEJ, see yoou later

PS! Min kamera tackar så hjärtligt för alla grattis-kommentarer. Hanhon går i genom en 1-årskris så alla grattisarna har fått hanhon på bättre tankar xD DS.

   Innan du kommenterar:
   - Jag fotar med en Canon EOS 5D Mark II, du hittar hela min utrustning om du klickar på "kamera" längst upp i menyn.
   - Nej, jag gör inte bloggdesigner men är dock öppen för frågor.
   - Nej, jag vill inte göra något bloglovin- eller länkbyte.
   - Nej, jag vill inte vara med i dagens blogg eller ställa frågor i din frågestund. Tack!



Kommentarer
Linnea (FOTO)

du var jätte söt på biden :D älskar den klänningen funderar på att köpa den turkosa :D

2011-06-16 @ 21:07:41
URL: http://enlinnea.webblogg.se/
Nea

Äntligen, eller?:D

Erkänn att det är härligt att ha gått ut nianXD

Ja, det är typ det bästa. Att man inte behöver gå i skolan om man inte vill:P Bara själva tanken liksom. "Jag kan hoppa av om jag vill och ingen kan hindra mig" heheXD inte för att jag hade tänkt göra det, men ändå...

Kram<3



P.S Lite nyfiken på betygen är jag allt...;P

2011-06-16 @ 21:44:56
URL: http://palomitas.blogg.se/
claudia

Härligt ! :D

2011-06-20 @ 17:00:51
URL: http://claudiajohansson.blogg.se/
Louise - Fotografi

Snyggast i världen.

2012-04-21 @ 12:54:39
URL: http://louisejorgensen.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback