Baguette

    Datum: 2011-06-22 • Klockan: 13:29:34
Canon EF 50/1.4 USM
Typ världens godaste: Baguette, ost, tomat, skinka och salladsblad♥ 

Har precis ätit upp det på bilden ooovan och duschat. Det är faktiskt fint väder... eller just nu är det lite moln men i morse vankade jag av solen som kom in genom fönstret. Har blivit sjukt snuvig, kan ha varit för att jag häromdagen stod klockan 22 ute i trädgården för att försöka få igång internet... haha!

Jaja, vi får se vad dagen har att erbjuda. Ska försöka få pappa att sjussa mig till en bokaffär (OMG, böcker?!), aja,
vi skrives senare!

   Innan du kommenterar:
   - Jag fotar med en Canon EOS 5D Mark II, du hittar hela min utrustning om du klickar på "kamera" längst upp i menyn.
   - Nej, jag gör inte bloggdesigner men är dock öppen för frågor.
   - Nej, jag vill inte göra något bloglovin- eller länkbyte.
   - Nej, jag vill inte vara med i dagens blogg eller ställa frågor i din frågestund. Tack!



Kommentarer
AMANDAFOTO♥

sv; Tack så myckeeeeeet :D

2011-06-22 @ 17:12:14
URL: http://amandafoto.webblogg.se/
Nea

sv: Precis, haha:P

Bara en liten fråga: Vad gjorde du ute i trädgården med internet?

Kram<3

2011-06-22 @ 17:57:26
URL: http://palomitas.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback