Arild

    Datum: 2011-06-20 • Klockan: 22:43:51
Canon EF-S 18-55/3.5-5.6
Ni ska få se mer miljöbilder imorgon på hur det ser ut! ;)
Hej! Är i skåne på sommarstället. Internet har strulat som fasen men efter x antal damputbrott funkar det! Hade glömt att nämna att jag skulle till skåne (bra bloggare?), ska vara här i en och en halv vecka. Uppdateringen kommer bli som vanligt (om internet är på bra humör dvs.). På vägen hit åt vi på MAX. Jag har alltid hatat den kedjan och kommer alltid att göra det...

Anledningar till att jag hatar MAX:
1. Sur personal
2. Långsam personal = en kvarts väntan på mat
3. Virrig personal som inte har koll på vad man har beställt
Tro mig eller inte men så har det varit på varenda j*kla "resturang" vi varit på. Min lillebror och pappa hatar det också men de tycker att det är KUL att kolla om MAX har förbättrats... Mcdonalds låg bredvid och de dissade den goda maten där. 

JAJA, tjenatjena, vi skrives imorgon!

   Innan du kommenterar:
   - Jag fotar med en Canon EOS 5D Mark II, du hittar hela min utrustning om du klickar på "kamera" längst upp i menyn.
   - Nej, jag gör inte bloggdesigner men är dock öppen för frågor.
   - Nej, jag vill inte göra något bloglovin- eller länkbyte.
   - Nej, jag vill inte vara med i dagens blogg eller ställa frågor i din frågestund. Tack!



Kommentarer
Skåning!!

Var i Skåne har du sommarställe? :D

2011-06-21 @ 00:58:57
marinda - En fotoblogg .. till :)

Ungefär vart ligger detta ställe ? ^^

2011-06-21 @ 10:03:17
URL: http://marinda.webblogg.se/
Tea

SV: Haha okej x) Kostar endast 50 kr på Scandinavian Photo, spring och köp! ;)

Kram!

2011-06-21 @ 10:08:34
URL: http://teajohnsson.blogg.se/
IDA - LARSSONSFOTO

Gillar första bilden!

2011-06-21 @ 14:14:52
URL: http://larssonsfoto.blogg.se/
AMANDAFOTO♥

Max i Norrland är ganska bra.

Men det jobbiga är att jag tror alltid du står i kassan;)

2011-06-21 @ 16:38:29
URL: http://amandafoto.webblogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback