SUNNY DAY

    Datum: 2011-07-27 • Klockan: 22:31:47
Canon EF-S 18-55/3.5-5.6

Kom hem för någon timme sedan. Var som sagt på stranden, skrea strand - tog en timme att åka dit, men det var det värt! Efter det så åkte vi till ett ganska så stökigt och fullsmockat varuhus, gekås ullared. Med mig hem fick jag för det mesta underkläder men även en tröja, shorts, olika krämer och plektrum. Om vi hade anlänt till Ullared 10 minuter tidigare hade ett par röda Converse också följt med mig hem men eftersom skobutiken bredvid varuhuset stängde lite tidigare så uteblev skoköpet. Men aja, skorna får vänta lite!

Nu blir det en av Scary Movie filmerna!

   Innan du kommenterar:
   - Jag fotar med en Canon EOS 5D Mark II, du hittar hela min utrustning om du klickar på "kamera" längst upp i menyn.
   - Nej, jag gör inte bloggdesigner men är dock öppen för frågor.
   - Nej, jag vill inte göra något bloglovin- eller länkbyte.
   - Nej, jag vill inte vara med i dagens blogg eller ställa frågor i din frågestund. Tack!



Kommentarer
Emma

Ser härligt ut! :}

2011-07-28 @ 11:46:51
URL: http://emmacb.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback