KLIANDE OCH KLIPPANDE

    Datum: 2011-07-25 • Klockan: 17:57:38
2 extremt vettiga och tidskrävande grejer jag har gjort idag
Kliat på alla mygbett som jag fick under en natt då en mygga lyckats bryta sig in i mitt rum och kalasat på mitt blod. Uuuh... Kan ju tillägga att jag aldrig mer kommer sova med fönstret öppet igen.
-Eh, duu Catrine... tekniskt sett bröt sig inte myggan in eftersom du hade fönstret öppet..?
-Shit the same. (godtagbart svar på alla frågor i hela världen)

Klippt mig. Eller mamma det rättare sagt. Varit hos frisören två gånger i mitt liv (borträknat tahåliöronenbesök) och båda gångerna blev jag typ nästan flint, därför får bara mamma röra mitt hår. JAG HAR NU (nästan) LUGG, fränt. Dessutom är resten av håret ungefär 5 cm kortare, sjukt skönt att borsta håret med andra ord!

   Innan du kommenterar:
   - Jag fotar med en Canon EOS 5D Mark II, du hittar hela min utrustning om du klickar på "kamera" längst upp i menyn.
   - Nej, jag gör inte bloggdesigner men är dock öppen för frågor.
   - Nej, jag vill inte göra något bloglovin- eller länkbyte.
   - Nej, jag vill inte vara med i dagens blogg eller ställa frågor i din frågestund. Tack!



Kommentarer
Marinda :)

fint det blev ! (:

2011-07-25 @ 18:14:00
URL: http://marinda.webblogg.se/
sonja

Fint!

2011-07-25 @ 20:18:54
URL: http://zlokka.blogg.se/
Linnea (FOTO)

Det blev jättefint :) jag ska också klippa mig,imorgon :D

2011-07-26 @ 01:46:10
URL: http://enlinnea.webblogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback