Jedicated

    Datum: 2011-07-06 • Klockan: 15:04:20
Tjörnresan i appen instagram
Har varit lite dött här inne det senaste. Sorry for that, men jag har faktiskt inte suttit vid datorn alls, sommar liksom♥. Besöket på tjörn var väl helt okej. Blev beroende, eller typ ja. Jag trodde aldrig att jag skulle kunna gilla någon artist mer än Veronica Maggio, men det kunde jag tydligen... JEDWARD. GAAAAAH! De släpper nytt album den 16:onde och jag kan knappt vänta.. zhdgfdsieyf. Så de där två tvillingarna kommer antagligen nämnas lite då och då i framtiden, hihi.

jaja, vi ses♥

   Innan du kommenterar:
   - Jag fotar med en Canon EOS 5D Mark II, du hittar hela min utrustning om du klickar på "kamera" längst upp i menyn.
   - Nej, jag gör inte bloggdesigner men är dock öppen för frågor.
   - Nej, jag vill inte göra något bloglovin- eller länkbyte.
   - Nej, jag vill inte vara med i dagens blogg eller ställa frågor i din frågestund. Tack!



Kommentarer
Malin

Vilken fin blogg du har och du tar väldigt fina bilder!! :D

2011-07-07 @ 09:49:37
URL: http://summershadow.blogg.se/
Annie

Fina bilder med känsla! :)

2011-07-07 @ 17:16:13

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback