Videoblogg - Arabian Style

    Datum: 2011-02-25 • Klockan: 19:37:23
Videoinlägg, på arabiska. Jag gör bort mig. Jag är så himla snäll. Varför publicerar jag det? Jag är så himla snäll. Har hållit på sen jag kom hem typ, men det är så kul att spela in. Det är fel i början, det ska vara text, men det laggar, hohohoho. Varsegoda och titta på när jag gör bort mig:




SKA JAG FORTSÄTTA MED TEMAN??? KOMMENTERA! Kom på förslag med nya språk/teman! KOMMENTERAAAaaAA.

Sen så skulle jag uppskatta att ni kommenterade vad ni tyckte, känner mig dissad och ensam ibland... :)

   Innan du kommenterar:
   - Jag fotar med en Canon EOS 5D Mark II, du hittar hela min utrustning om du klickar på "kamera" längst upp i menyn.
   - Nej, jag gör inte bloggdesigner men är dock öppen för frågor.
   - Nej, jag vill inte göra något bloglovin- eller länkbyte.
   - Nej, jag vill inte vara med i dagens blogg eller ställa frågor i din frågestund. Tack!



Kommentarer
Linnea

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHA...............



Jag och min syra skaratta ihjäl oss :D hahahaha

du måste göra mer :D



Puss

2011-02-25 @ 20:15:59
URL: http://enlinnea.webblogg.se/
Ewe

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!!!!!!!!!!!

jag satt o garva ihjäl mig XD

2011-02-26 @ 16:41:12
URL: http://evelinasnoveller.blogg.se/
Anonym

Meeeer hahah :D

2011-02-26 @ 22:00:36

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback