I Danmark

    Datum: 2011-02-15 • Klockan: 14:02:57
Vet ni vad??? DE HAR INTERNET! Åh vad jag är smart som inte har konkat runt på en trekilos data i onödan. YAY.

Vi sitter nu i hotellobbyn, eller jag och pappa. David och hans kompis sprang raka vägen till "badlandet". Vi väntar på att vårt rum ska bli ledigt men det känns helt okej när man har en daaaataaaa... På vägen hit var det massa vågor. Först trodde jag att jag hade blivit sjösjuk. Hittade inte pappa, trodde han hade försvunnit, vände mig om för att kolla bakåt. Tittar framåt igen och där står han och undrar vad jag höll på med. När jag gick var jag hela tiden nära på att ramla.

Och typ, ja. Men nu är jag häääär! :D

Kul att jag valde att göra en bild stor som var på mjukglass, men skit samma. Åt mjukglass för första gången i livet förut. Men har ingen åsikt, det var okej men var inte så sugen egentligen.

Nu ska jag sluta babbla om ingenting,

chaaaaaooooo

<efter det här inlägget lär det komma en hel del bilder under vattnet med den här kameran, spännande!
Trackback