SNART EGEN DATOR

    Datum: 2011-08-11 • Klockan: 20:50:30
Tamron 90/2.8 Macro
Bild från när jag besökte Zoo i Köpenhamn

Anledningen till att bloggen ekat tomt nu under sommaren beror på att jag inte har någon egen dator(som jag för övrigt nämnt 1 miljon ggr tidigare). Men vet ni vad? Snart börjar skolan igen och jag kommer i höst & förhoppningsvis tre år framåt gå linjen Samhäll MediaMunkebäcksgymnasiet. Och vet ni vad som är bra med Munkebäck? Man får låna en Macbook Pro under de tre år som man läser där! Kommer bli så sjukt mycket lättare att uppdatera bloggen då! Kramkalas!

   Innan du kommenterar:
   - Jag fotar med en Canon EOS 5D Mark II, du hittar hela min utrustning om du klickar på "kamera" längst upp i menyn.
   - Nej, jag gör inte bloggdesigner men är dock öppen för frågor.
   - Nej, jag vill inte göra något bloglovin- eller länkbyte.
   - Nej, jag vill inte vara med i dagens blogg eller ställa frågor i din frågestund. Tack!



Kommentarer
Johanna

Vad kul med en Macbook, har för mig att man får en där jag ska börja också, tjohoo :)

2011-08-12 @ 11:51:03
URL: http://worldspin.blogg.se/
Celina

Heej! Jag kom till din blogg via Amandas blogg, och jag undrar om du vet vilken sorts ödla dedär är? ;) (min morsa=reptiltokig! Vi har 13 ödlor..)

2011-08-19 @ 08:32:03
URL: http://iscelina.blogspot.com

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback