GAMLA ARILD

    Datum: 2011-08-13 • Klockan: 18:54:56
Det inringade huset är vårt, det är dock lite större nu plus att det har en glasveranda (& en parkeringsplats utanför).
Var och kollade på en liten utställning med gamla bilder från Arild för någon timme sedan. Bilder från 1800-1950 ungefär, ganska coolt faktiskt. Istället för bilparkeringar med vita streck hade man hästparkeringar med pinnar där man kunde binda hästen. Alla vägar var grusvägar med lite grästuvor i sig istället för asfalt. Själv tycker jag att det var bättre förr, mysigare på något sätt! Hade mer än gärna vandrat runt i den gamla byn år 1920, hihi.

   Innan du kommenterar:
   - Jag fotar med en Canon EOS 5D Mark II, du hittar hela min utrustning om du klickar på "kamera" längst upp i menyn.
   - Nej, jag gör inte bloggdesigner men är dock öppen för frågor.
   - Nej, jag vill inte göra något bloglovin- eller länkbyte.
   - Nej, jag vill inte vara med i dagens blogg eller ställa frågor i din frågestund. Tack!



Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback