Blommor på ett träd

    Datum: 2011-04-28 • Klockan: 20:26:06

1: Kom hem och märkte ett nytt träd vi har fått, med blommor! Fatta lyckan! Ett nytt träd har sått sig själv, tänkte igår säga till pappa att han skulle klippa ner det för det blockerar vägen till brevlådan. Men när det har fått blommor... RÖR EJ. Liksom. Mitt träd nu!
2: En katt som ni nästan aldrig ser, låt mig presentera Tusse. lat, skygg och feg. Men älskar henne ändå. Hon har dessutom ett av de vanligaste namnen för herrkatter. TUSSE ÄR ETT TJEJNAMN, enligt mig i jalla fall...


Satt ute i solen och läste ut hela moppeboken i shorts och linne. Gööött. Snart kan jag allting och har körkort, hihi.

Laddade hem, från itunes, "Satan i Gatan" med Veronica Maggio. Lite desperat där.... Ska köpa skivan också... Haha, men 90 kronor liksom, väääärt.


AJA, pusshej, nu ska jag ääääta,
ha en bra torsdagskväll!

   Innan du kommenterar:
   - Jag fotar med en Canon EOS 5D Mark II, du hittar hela min utrustning om du klickar på "kamera" längst upp i menyn.
   - Nej, jag gör inte bloggdesigner men är dock öppen för frågor.
   - Nej, jag vill inte göra något bloglovin- eller länkbyte.
   - Nej, jag vill inte vara med i dagens blogg eller ställa frågor i din frågestund. Tack!



Kommentarer
Marinda :)

Hej !

Skit fin blogg och bilder ;)

Men den där katten är en kopia av min ;o Exakt förutom min har ett uppochnervänt hjärta på nosen :D

2011-04-29 @ 07:45:22
URL: http://marindaawesome.bloggplatsen.se
josefin

allt bra med dej? :)

2011-04-29 @ 09:09:47
URL: http://josefiiinss.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback