Nationella imorgon

    Datum: 2011-04-07 • Klockan: 18:57:29

Looooook! Isen är borta som om den aldrig ens har existerat. Weeeeeiiii! Dessutom var vattnet överdrivet blått också, fiiint.

Ska ta och plugga lite engelska nu.
Nationella imorgon, finns ju inget direkt att plugga på. Grammatik? Jag vill inte ha något himla prov, men man måste. Det känns lite läskigt, att man MÅSTE, vi lever ju liksom inte på 1800-talet då man typ dödades om man vägrade göra något (överdrift). Men att MÅSTE göra ett prov för att typ kunna gå vidare är ju sjukt. Men i alla fall så är provet 08.30-11.20, sedan slutar vi. Sedan på kvällen kommer Linnéa, weeeeiii. Så jag får väl ta mig i genom dagen trots allt.

   Innan du kommenterar:
   - Jag fotar med en Canon EOS 5D Mark II, du hittar hela min utrustning om du klickar på "kamera" längst upp i menyn.
   - Nej, jag gör inte bloggdesigner men är dock öppen för frågor.
   - Nej, jag vill inte göra något bloglovin- eller länkbyte.
   - Nej, jag vill inte vara med i dagens blogg eller ställa frågor i din frågestund. Tack!



Kommentarer
Sofia<3

Lycka till på provet:)

2011-04-07 @ 19:33:35
Linnea

Lycka till då imorgon, min bror ska också göra det :D



längtar tills i morgon :D <3

2011-04-07 @ 20:47:09
URL: http://enlinnea.webblogg.se/
sonja-foto och vardag

Lycka till sötiiis! :D

Underbar bild!

2011-04-08 @ 15:20:24
URL: http://zlokka.blogg.se/
Nea

Hur gick det?!:D

Jag gjorde det också i morse, det kändes bra iaf. Fast man vet ju aldrig...

Jag tycker att det är ganska skönt att man inte kan plugga till det. DÅ hade jag typ stressat ihjäl mig...

Vådå, fick ni gå hem efter provet? Orättvist xD

Vi hade lunch, gympa och sedan engelska IGEN!

Sammanlagthar jag haft typ 4 timmar engelska idag... Sen är det inte precis mitt favvo ämne heller-.-

På tal om det som du skrev om apelsinen: Det är likadant för mig med saltvatten...



Krmizar<3

2011-04-08 @ 17:17:33
URL: http://palomitas.blogg.se/
Fanny

Jätte söt blogg du har (: Och fina bilder dessutom! Kolla in min blogg? Vore gullit (:

2011-04-09 @ 20:01:59
URL: http://fannysphoto.blogspot.com

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback