Extrabatterier ska vara laddade

    Datum: 2011-04-27 • Klockan: 21:01:46
Förlåt för dålig uppdatering. Det blir bättre snart!

Lite surt när man kommer på att batteriladdaren till kameran är i ett annat hus (hos mamma). Dessutom är extrabatteriet dött (jo, det är ju det batteriet som alltid ska vara fult, haha!) och mitt vanliga batteri har en röd plupp... åååååh. Allting löser sig, det gör det alltid... hoppas det.

Ska föresten titta på om jag kan få ihop en film från lysekil! Har en del klipp, de flesta är på min lillebror, haha, men ska se vad jag kan åstadkomma!

   Innan du kommenterar:
   - Jag fotar med en Canon EOS 5D Mark II, du hittar hela min utrustning om du klickar på "kamera" längst upp i menyn.
   - Nej, jag gör inte bloggdesigner men är dock öppen för frågor.
   - Nej, jag vill inte göra något bloglovin- eller länkbyte.
   - Nej, jag vill inte vara med i dagens blogg eller ställa frågor i din frågestund. Tack!



Kommentarer
MEULLERPHOTO

Härlig bild! :)

2011-04-28 @ 06:59:44
URL: http://meullerphoto.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback