Städ-Fredag

    Datum: 2011-03-18 • Klockan: 20:05:25

Nu börjar Let's Dance men jag tänker inte titta på det längre, Alexander Rybak åkte tydligen ut förra veckan och då ser jag ingen mening med att titta på det. Jag ser liksom inte om någon dansar bra. Jag har gått i Discodans, Pardisco och hiphop. I disco gick jag i 6 år men jag tröttnade.

När vi ändå är inne på idrott.... Jag har även gått i handboll i två år och har ingen aning om vad jag egentligen gjorde där. Jag är liksom ingen atletisk liten skit, jag är en promenadtyp som för det mesta latar sig och då och då smäller till med godisförbud. Men jag lider inte av det, sålänge jag slipper döda min kropp på en löprunda så är jag nöjd!

Nu ska jag fortsätta städa. Resultatet får ni se sen. För en gångs skull tycker jag det är kul att städa... wtf, allvarligt sjuk människa här borta, bota mig!

   Innan du kommenterar:
   - Jag fotar med en Canon EOS 5D Mark II, du hittar hela min utrustning om du klickar på "kamera" längst upp i menyn.
   - Nej, jag gör inte bloggdesigner men är dock öppen för frågor.
   - Nej, jag vill inte göra något bloglovin- eller länkbyte.
   - Nej, jag vill inte vara med i dagens blogg eller ställa frågor i din frågestund. Tack!



Kommentarer
Sonja

:)

2011-03-19 @ 12:37:52
URL: http://zlokka.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback